Bo w życiu nie chodzi o to, żeby żyć, ale żeby przeżywać!

piątek, 28 grudnia 2012

Nie sądziłam, że kiedykolwiek dojdzie do takiego momentu, gdy będę zmuszona pisać posta z taką treścią. Ale niestety ten czas nastąpił. Nie chcę pisać kolejnego rozdziału, na którego owszem mam miliony pomysłów, ale w którego nie jestem w stanie włożyć .. siebie. Dlatego postanowiłam zawiesić tego bloga na jakiś czas.
Nie mam do tego głowy. I w dodatku zbliża się koniec semestru co jest bardzo absorbujące, zważywszy na to, że mam dużo do poprawienia. Mam nadzieję, że pomimo tego, nie opuścicie tego bloga, i gdy tylko tu wrócę będę miała nadal dla kogo pisać. Przepraszam .. Do napisania.
Mirela.

4 komentarze:

  1. Nastąpił smutek... :(
    nie masz za co przepraszać ;) jak na razie szkoła ważniejsza - coś o tym wiem.
    Tylko nie zapomnij o tych pomysłach ;)
    Trzymaj się - do napisania ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. tak jak napisał bąbelek , nastąpił smutek.
    ale rozumiem ;) będę czekać z niecierpliwością na kolejny rodział ;)
    trzymaj się ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ej no !!! dlaczego ? wracaj tu i to teraz ! zrozumiano ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć ^^ Ten blog został nominowany do Liebster award na http://amy-isabell-evans-zmierzch.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń