Bo w życiu nie chodzi o to, żeby żyć, ale żeby przeżywać!

piątek, 10 czerwca 2011

Miłość jako pojęcie względne.

Wprowadzenie :


Nazywam się Weronika . Mam kochających mnie rodziców i czasem wkurzającego mnie brata. Mieszkamy w Redzie w domu jednoosobowym. Chodzę do trzeciej gimnazjum. Moją najlepsza przyjaciółka jest Patrycja, znamy się prawie od zawsze. W moim życiu było dużo chłopaków, ale jeszcze nie znalazłam tego jedynego. Przeżywałam już zdradę i kłamstwa. Moja pasją jest taniec, pamiętam opowieści rodziców, że najpierw nauczyłam się tańczyć a dopiero potem chodzić . Moim największym marzeniem jest kariera tancerki . Na ogół moje życie jest spokojne, tak myślałam dopóki w moim życiu nie pojawiły się sytuacje, które zmieniły moje życie …


Oto wprowadzenie do mojego pierwszego opowiadania,
napiszę pierwszy rozdział jeśli się wam spodoba ;DD

1 komentarz:

  1. Podoba mi się, ciekawie zaczęłaś ;D .
    Czekam na rozdział ! ;p

    OdpowiedzUsuń